BRUGERPROFILER

FLEXMOBILITY CLOUD® BRUGERPROFILER TIL INDIVIDUELLE BEHOV

Forskellige medarbejdere har forskellige behov. Derfor findes der også individuelle brugerprofiler, designet til at understøtte medarbejdernes individuelle behov og måde og arbejde på.

Basisbruger

BASIS BRUGER – KONTOR/MOBIL/BASIS BRUGER

Anvendes til funktioner med behov for basis funktionalitet, fx administrative arbejdspladser og til enheder med flere brugere fx fælles-, konference- og møderums- telefoner og port/dørtelefon. Samt ved manglende mobildækning, hvor trådløse IP/DECT-telefoner er det optimale valg. Basis-bruger anvendes også til mobiler m/Mobil Connect abon. u/APP med IP-taksering på mobilnettet i DK, statusvisning, lokal- og One-number i cloudløsning.

(Brugerprofilen understøtter; IP-bordtelefon m/webklient, Fælles telefoner, IP-DECT, Mobil m/Mobil Connect)

Kombibruger UC

KOMBI BRUGER UC – FUNGERER PÅ ALLE MOBILE ENHEDER

I en mobil hverdag med skiftende arbejdssteder i eller udenfor virksomheden. Om du bruger PC eller MAC, har Android eller iPhone smartphone og vil kunne kommunikere fra vilkårlige enheder med webklient. Er Kombi-bruger UC den rette brugerprofil til dig som ønsker en ensartet brugeroplevelse på alle enheder mobile enheder.

(Brugerprofilen omhandler; Softphone/Mobil/Webklient)

Kombibruger Office

KOMBI BRUGER OFFICE – AKTIV PÅ FLERE ENHEDER

I en hverdag med skiftende arbejdssteder, hvor behovet er en IP-bordtelefon i virksomheden og mobilitet med mobilklient på smartphonen. Er brugerprofilen Kombi-bruger Office det optimale valg som vil understøtte dine behov for en bordtelefon og en mobilklient – begge med webklient for optimal opkaldshåndtering på skærmen.

(Brugerprofilen omhandler; Bordtelefon/Mobil inkl. webklient)

Kombi-bruger Plus

KOMBI BRUGER PLUS – FUNGERER MED ALLE ENHEDER

Ønskes mobilitet og tilgængelighed på tværs af mange enheder herunder som kan omhandle PC, smartphone, tablet, bordtelefon, DECT-telefon og webklient. Er Kombi bruger Plus brugerprofilen som giver dig mulighed for dette og giver også adgang til MiCollab Audio/Web/Video konference.

(Brugerprofilen omhandler; Softphone/Mobil/Bordtelefon/Webklient)

Kombi-bruger Plus

KOMBI BRUGER – FUNGERER MED ALLE ENHEDER

I en hverdag med mobilitet, skiftende arbejdssteder og behov for at kunne arbejde og samarbejde virtuelt. Uanset om du bruger PC/MAC, har iPhone/Android smartphone eller anvender webklient. Vil Kombi-bruger levere en ensartet brugeroplevelse på tværs af alle dine enheder, og kan desuden kombineres med en bordtelefon eller DECT-telefon. Med Kombi-bruger kan alle typer enheder inkluderes i din brugerprofil i FleXmobility Cloud®.

(Brugerprofilen omhandler; Softphone/Mobil/Webklient og understøtter også IP-bordtelefon eller DECT-telefon)

MiTeam_Meetings_icon_

MITEAM MEETINGS – DET VIRTUELLE MØDERUM

At arbejde i teams og med projekter gør flere kommunikationsformer nødvendige. Når vi f.eks. arbejder fra vores virtuelle arbejdsplads og skal kommunikerer med kollegaer eller forretningsforbindelser, vil medarbejderen med MiTeam Meetings kunne invitere, både interne og ekstern,e mødedeltagere til møde i det virtuelle møderum. Her vil både telefoni, video, chat og fildeling være integrerede kommunikationsformer, tilgængelige for alle mødedeltagere før, under og efter det virtuelle møde.

(MiTeam Meetings kan benyttes med alle FleXmobility Cloud® brugerprofiler)

MOBIL BRUGER – FULD MOBILITET (KUN ONE-CONNECT)

Profilen Mobil bruger er til medarbejderen som altid er på farten og har behov for konstant mobilitet. Mobil brugeren får APP på smartphonen og kan fungere med både sit private mobilnummer og firma One-number med udvidet funktionalitet og integreret i virksomhedens omstillingsløsning, ligesom også live statusvisning er tilgængelig.

(Brugerprofilen forudsætter udbyderspecifikt mobilabonnement og omhandler; Mobilklient med APP)

CONTACT CENTER AGENT – EFFEKTIV KUNDEHÅNDTERING

Contact Center profilen til medarbejderne i den professionelle kundeservice/support funktion, hvor opkald skal routes på baggrund af opslag/kompetencer/skills og kundehåndtering kvalitetstyres af support ticketsystem, der sammen med rapportering og statistik baseret på live eller historiske data, sikre effektiv kundehåndtering. Brugerprofilen Contact Center agent kan kombineres med Contact Center multimedie agent.

(Brugerprofilen omhandler; Kontaktcenter bruger/telekommunikation som Webklient inkl. softphone eller terminallicens for IP-bordtelefon)

CONTACT CENTER MULTIMEDIEAGENT – UDVIDET KUNDEBETJENING

Kommuniker med kunderne når som helst, hvor som helst, gennem en hvilken som helst kanal og med en hvilken som helst enhed. Det er realiteten med multimedie kontaktcenter profilen, som gør det muligt og håndtere henvendelser via web, e-mail, chat, sms og åbner op for kundebetjening igennem sociale medier. Profilen kan stå alene eller kombineres med Contact Center agent.

(Brugerprofilen omhandler; Kontaktcenter bruger/multimedie kommunikation)

RECEPTIONIST BRUGER – EFFEKTIV OPKALDSHÅNDTERING

Hvor der er krav til effektiv opkaldshåndtering, på hovednummer og backupfunktion for virksomhedens øvrige medarbejdere, er Receptionist brugeren det effektive redskab som levere det fulde overblik. Med informationer på baggrund af kalenderintegration der giver adgang til planlagte aktiviteter, databaseopslag og live status vedr. tilgængelighed på mobilen, aktive viderestillinger, og ved returkald. Hvis en kollega eller en afdeling ikke svarer eller er optaget, vil Receptionist brugeren kunne give den bedste kundeservice og backupfunktion for kollegaer.

(Brugerprofilen omhandler; omstillingssoftphone)

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU