BRUGERPROFILER

CLOUD BRUGERPROFILER TIL INDIVIDUELLE BEHOV

Forskellige medarbejdere har forskellige behov. Derfor tilbyder vi også individuelle brugerprofiler, designet til at understøtte medarbejdernes individuelle behov og måde og arbejde på.

Basisbruger

BASIS BRUGER – KONTOR/MOBIL/BASIS BRUGER

Brugerprofilen til hvor der ikke er behov for softphone eller smartphone. Anvendes til funktioner hvor en bordtelefon eller en trådløs telefon er det bedste valg. Eller funktioner der har flere brugere, fx fælles-, konference- og møderums- telefoner og port/dørtelefon. Samt ved manglende mobildækning, hvor trådløse IP/DECT-telefoner er det optimale valg. Basis-bruger profilen er også til mobiltelefoner der blot skal fungere som lokaltelefoner.

(Brugerprofilen understøtter; Bordtelefon m/webklient, Fælles telefoner, IP/DECT, Mobiltelefon m/connect abon.)

FMC-Call2Teams-bruger

FMC-CALL2TEAMS – TILFØJER ENTERPRISE TELEFONI TIL MICROSOFT TEAMS

Forbinder FleXmobility Cloud® (FMC)  til Microsoft Teams med Call2Teams™, og giver brugeren mulighed for at  fortage og modtage opkald i Microsoft Teams-appen på en hvilken som helst enhed, uanset hvor man befinder sig. Med eksisterende numre, routing og call center funktionalitet konfigureret i FleXmobility Cloud® telefoni-løsning, leveret med statusvisning i realtid.
SE OGSÅ… Connect Mitel to Microsoft Teams in minutes

(Brugerprofilen forudsætter, Microsoft 365 Phone System licens, i Office 365)

Kombi-bruger Plus

KOMBI BRUGER – FUNGERER MED ALLE ENHEDER

I en hverdag med mobilitet, skiftende arbejdssteder og behov for at kunne arbejde og samarbejde virtuelt. Uanset om du bruger PC/MAC, har iPhone/Android smartphone eller anvender webklient, vil Kombi-bruger levere en ensartet brugeroplevelse på tværs af alle dine enheder, og kan desuden også kombineres med IP-bordtelefon eller IP/DECT-telefon. Med Kombi-bruger profilen er firmatelefonen tilgængelig overalt for medarbejderen.

(Brugerprofilen fungerer med; Softphone/Mobil/Webklient/IP-bordtelefon/IP-DECT telefon)

MiTeam_Meetings_icon_

MITEAM MEETINGS – DET VIRTUELLE MØDERUM

At arbejde i teams og med projekter gør flere kommunikationsformer nødvendige. Når vi f.eks. arbejder fra vores virtuelle arbejdsplads og skal kommunikerer med kollegaer eller forretningsforbindelser. Vil medarbejderen, med MiTeam Meetings profilen tilvalgt, kunne invitere interne og eksterne deltagere til møder i virtuelle møderum. Hvor både telefoni, video, chat og fildeling vil være integrerede kommunikationsformer, tilgængelige for alle team-medlemmer med MiTeam Meeting, både inden, under og efter et virtuelt møde.

(MiTeam Meetings er add-on licens til alle FleXmobility Cloud® bruger-profiler)

CONTACT CENTER AGENT – EFFEKTIV KUNDEHÅNDTERING

Contact Center profilen til medarbejderne i den professionelle kundeservice/support funktion. Hvor opkald skal routes på baggrund af opslag/kompetencer/skills. Hvor kundehåndtering kvalitetstyres af supportfunktion som  gør det muligt at give en ensartet kundeservice på baggrund tilgængelig data, der sammen med rapportering og statistik, baseret på live eller historiske data, er med til at sikre effektiv kundehåndtering.

(Brugerprofilen omhandler; Kontaktcenter bruger/telekommunikation som Web-klient inkl. softphone eller terminallicens til IP-bordtelefon)

CONTACT CENTER MULTIMEDIEAGENT – UDVIDET KUNDEBETJENING

Kommuniker med kunderne når som helst, hvor som helst, gennem en hvilken som helst kanal og med en hvilken som helst enhed. Det er realiteten med multimedie kontaktcenter profilen, som gør det muligt og håndtere henvendelser via web, e-mail, chat, sms og åbner op for kundebetjening igennem sociale medier. Brugerprofilen kan stå alene eller kombineres med Contact Center agent.

(Brugerprofilen omhandler; Kontaktcenter bruger/multimedie kommunikation)

RECEPTIONIST BRUGER – EFFEKTIV OPKALDSHÅNDTERING

Hvor der er krav til effektiv opkaldshåndtering, på hovednummer og backupfunktion for virksomhedens øvrige medarbejdere, er Receptionist brugeren det effektive redskab som levere det fulde overblik. Med informationer på baggrund af kalenderintegration, der giver adgang til planlagte aktiviteter, databaseopslag og live status vedr. tilgængelighed på mobilen, aktive viderestillinger og ved returkald. Hvis en kollega eller en afdeling ikke svarer eller er optaget, vil Receptionistbrugeren kunne give den bedste kundeservice og backupfunktion for kollegaer.

(Brugerprofilen omhandler; omstillingssoftphone)

REN MOBIL-BRUGER – FULD MOBILITET (KUN ONE-CONNECT)

Profilen Mobil bruger er til medarbejderen som altid er på farten og har behov for konstant mobilitet. Mobil brugeren får APP på smartphonen og kan fungere med både sit private mobilnummer og firma One-number med udvidet funktionalitet og integreret i virksomhedens omstillingsløsning, ligesom også live statusvisning er tilgængelig.

(Brugerprofilen forudsætter udbyderspecifikt mobilabonnement og omhandler; Mobilklient med APP)

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU