I VINCENTZ AS passer vi godt på de personlige oplysninger, vi modtager og anvender i forhold til vores løsninger og i samarbejdet med kunder, forretningsforbindelser og personale.
EU har besluttet at skærpe kravene til, hvordan virksomheder indhenter, bruger og behandler persondata. Formålet med de nye regler er at beskytte det enkelte individ endnu bedre, når virksomheder håndterer oplysninger om privatpersoner. Reglerne, som træder i kraft og gælder fra d. 25. maj 2018, gælder for alle virksomheder, foreninger og myndigheder.
Hos VINCENTZ AS er det ikke nyt at gå op i datasikkerhed, men nu når GDPR indtræder, så tilpasser vi os de nye skærpede krav med ændringer i vores sikkerhedspolitik.
Vi vil gøre hvad der er muligt hos os, for at efterleve og overholde den nye persondataforordning, og hilser de nye regler velkommen.
Persondata er personlige oplysninger om dig som person, og information som identificere dig, og persondata kan opdeles i 3 former for persondata;
ALMINDELIGE PERSONDATA
FORTROLIGE PERSONDATA
FØLSOMME PERSONDATA
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os ved at sende en mail til info@vincentz.dk eller ringe på telefon +45 70 220 220