SUPPLERENDE PRODUKTER
Mitel Workforce Optimization – Øger dit teams præstationer med applikationer og værktøjer til arbejdsstyrkeoptimering, der har vist sig at forbedre både organisationens effektivitet og kvaliteten af kundeoplevelser.
Mitel Interaction Recording – Gør det muligt at optage, overvåge, afspille, evaluere og arkivere enhver form for telefonisk eller skærmbaseret kunde-medarbejder-interaktion. Og giver mange fordele på baggrund af samtale- og skærmoptagelser, bl.a. ved at minimere ansvarsrisikoen og sikre overholdelse af lovgivning ved at dokumenterer klient-transaktioner. Beskytte kontaktcenter-agenter ved at give dem mulighed for at optage opkald på ethvert tidspunkt under samtalen. Bevare alle interaktioner med masseoptagelse for at verificere transaktioner og overholde virksomhedens politikker. Levere nem adgang til optagelser via krypteret mediefil-streaming. Minimere tid på at lede efter optagelser og gennemgå lyddata ved at kunne søge efter nøgleord og sætninger.
Se mere om Interaction Recording her…
Mitel Quality Management – Øger kundeloyalitet og fastholdelse, der driver omsætningsvæksten. Identificerer processer med lav ydeevne, så du kan optimere dem og reducere omkostninger. Gør kontaktcenterets serviceniveau gennemsigtigt og målbart. Individuelt oprettede evalueringsskabeloner betyder, at vejledere kan udføre præcise agentvurderinger i henhold til din virksomheds mål. Motiverer agenter til aktivt at deltage i skabelsen af positive kundeoplevelser. Hjælper med at overholde juridiske krav.
Mitel Speech Analytics – Automatisk vurdering og strukturering af enorme datamængder sparer værdifuld tid. Kategorisering af data efter specifikke emner letter søgningen og trendanalysen. Synliggøre aktuelle tendenser og kritiske problemer med mulighed for afhjælpning i realtid. Kontrollerer, om opkald overholder compliance kravene.
MiContact Center Outbound er meget mere end en simpel udgående opkaldsfunktion – det er en omfattende, integreret udgående strategi- management-suite, der understøtter alle former for udgående opkald og multikanals interaktioner, og omfatter en lang række værktøjer til ‘scripting’ og kampagnestyring.
Predictive Dialling – Automatiseret udgående opkald på baggrund af ‘predictive dialer’ er et kraftfuldt værktøj for teams i kontaktcentre, hvor der arbejdes proaktivt med opsøgende kald. Ved at eliminere gætteri, vil en udgående opkaldsløsning med predictive dialer være medvirkende til at kampagner kan udføres langt mere effektivt og agentproduktiviteten maksimeres. Agenter forbindes automatisk med kunder når opkald besvares, og får samtidig leveret de oplysninger, der kræves for en vellykket interaktion med kunden. MiContact Center Predictive Dailer tilbydes også med detektering af telefonsvarer – LPD (Live Person Detection). Tilsammen med de mest avancerede algoritmer, kan agenternes produktive taletid forøges med 40-80% og derved reducere behovet for outbound agenter i MiContact Center med op imod 50%.
Predictive dialer bruger statistiske algoritmer til at minimere den tid, agenter bruger til at vente mellem samtaler, samtidig med at der sker en minimering af forekomsten af nogen, der svarer, når der ikke findes en ledig agent.
MiContact Center Campaign Manager er en softwarebaseret udgående progressiv opkaldsløsning, der er designet til at forbedre produktiviteten i dit ‘outbound’ team. Kampagnehåndteringer anvender Call blending til automatiserede udgående opkald. Ved at importere en liste til MiContact Center over numre, der skal ringes til, gør man kontaktcentret mere effektivt. Udgående opkald bliver da automatisk aktiveret, når der er ledige agenter.
Mitel CRM Connector til MiContact Center Business understøtter førende CRM-systemer herunder; Salesforce, Microsoft Dynamics 365 (CRM), Zendesk, Oracle CX (B2B/B2C), ServiceNow og Zoho CRM. Kommunikationsfunktioner fra FleXmobility Cloud integreres med virksomhedens CRM-system, og giver aktive funktioner som click-to-dail og skærm pop op med kontekstuelle oplysninger, samt adgang til innovative funktioner som medvirker til øget produktivitet og optimeret kundeservice.
Salesforce integration leverer kommunikationsfunktioner fra MiVoice Business og MiContact Center Business i FleXmobility Cloud, fuldt integreret i Salesforce browserfaner. Medarbejderne behøver kun og logge in i Salesforce, for at kommunikerer med funktionalitet fra FleXmobility Cloud, og samtidig dokumenterer alle deres kunde interaktioner inden i Salesforce CRM-miljøet.
SE OGSÅ… Mitel MiVoice Integration for Salesforce