KONTAKTCENTER

SMART KOMMUNIKATION MED KUNDERNE…

“En kontaktcenter-løsnings primære formål er, at effektivisere kommunikationen med kunderne.”

VINCENTZ AS skræddersyer kontaktcenter løsninger til specifikke, og hjælper med løbende implementering af nye funktioner, som gør det nemmere at yde en god kundeservice på den mest effektive måde.

Kontaktcenter

Kontaktcenter løsninger vil altid være individuelle, og skal skræddersyes til det individuelle behov. Her hjælper VINCENTZ AS jer igennem processen, med en løsningsorienteret tilgang til opgaven, og sikre at projektet gennemføres i et tæt samarbejde og med en professionel projektledelse og en successful implementering.

Med MiContact Center Business fra Mitel, der er en kontaktcenterløsning designet til professionelle behov indenfor kundehåndtering og kundeservice, leverer VINCENTZ AS en “Multi Channel” løsning som omfatter; telefoni, e-mail, sms, sociale medier, web-chat og multimedie selvbetjening.

MiContact Center Business overview brochure
IVR brochure
Analytics brochure

MultiMedie Contact Center R.9 icon

TILBYD KUNDERNE EN MULTI CHANNEL KONTAKTFLADE

Multimedie integration giver kunderne mulighed for, at interagere med dit kontaktcenter på det foretrukne medie i enhver given situation. Samtidig opnås en øget tilgængelighed for kunderne, som gør det nemt for medarbejderne, at kunne betjene flere kunder samtidig, da det er muligt at være tilgængelig/aktiv på flere medier samtidig.

MiContact Center Multimedia brochure R9.2


KONTAKTCENTER KUNDEOPLEVELSER  ‘NEXT GENERATIONS’ (CX)
Mitel kontaktcenter leverer næste generations kundeoplevelser…

> Next Generation CX in Retail (YouTube)                                   > Next Generation CX in Retail (Vidyard)

DEN VIRTUELLE KONTAKTCENTER ARBEJDSPLADS
Kommuniker med kunderne når som helst, hvor som helst med kontaktcenter medarbejdere på kontoret og fra virtuelle arbejdspladser…
Den virtuelle arbejdsplads

MiContact Center Business holder virksomhedens kontaktcenter-personale produktivt overalt med de samme værktøjer, der bruges på kontoret. Virtuelle arbejdspladser understøttes 100 % og tillader kundeservice- og support medarbejderne arbejder hjemmefra. Hvilket  giver mulighed for en større fleksibilitet og udnyttelse af arbejdsstyrken der vil resultere i en højere effektivitet.

MiContact Center Business Remote Workers brochure
Remote Working with MiContact Center Business + Ecosystem Partners brochure

Vores system til kundehåndtering tilfredsstiller alle de krav, som kunder og medarbejdere måtte have til multi-channel kommunikation.

Vores kontaktcenterløsning tilbyder, foruden intelligent routing af alle former for kundehenvendelser, også mulighed for at dokumentere alle aktiviteter, herunder optage samtaler og aktiviteter på skærmen, samt værktøjer til informationshåndtering og statistik, der kan benyttes i jeres planlægning og i forbindelse med dokumentation.


CONTACT CENTER MESSENGER

Contact Center Messenger er Mitel’s næste generation af webchats og social messaging-applikationer til MiContact Center Business, bygget til offentlig cloud på Mitel’s CloudLink-platform.

Contact Center Messenger brochure


CLOUD-LINK

CloudLink er Mitel’s næste generations applikations-udviklingsplatform, der muliggør webbaserede applikationer bygget og leveret fra den offentlige sky (Amazon Web Services) til sikker og problemfri integrering i eksisterende Mitel on-site og cloud-implementerede løsninger, der gør det muligt at drage fordel af nextgeneration-applikationsudvikling, uanset hvor og hvordan de er implementeret. Contact Center Messenger er bygget ved hjælp af de samme API’er som benyttes i Mitel CloudLink, der også driver Chat-funktionen i MiCollab hvor mange af de samme funktioner (chat, fildeling osv.), mens chat-oplevelsen, fra interne til eksterne brugere, leveres til kunderne fra virksomhedens hjemmeside med Mitel Contact Center Messinger.

Mitel CloudLink flyer


AI-POWERED VIRTUAL AGENT & AGENT-ASSIST

Kunstig intelligens i vores kontaktcenter gør det muligt at øge den operationelle effektivitet, med Google Contact Center AI-drevne Chatbots. Der kan samtale naturligt med kunder og støtte op med agent-assistent teknologi, der lytter til samtalen og leverer foreslåede artikler til de menneskelige agenter i realtid.

Med opkaldshåndtering på baggrund af Mitel’s Google drevene virtuelle agent og agent-assistent, bringes fordelene ved AI til kundeservice for en bedre oplevelse fra første “Hej”.

GOOGLE CLOUD og MITEL AI-POWERED CONTACT CENTER

Kunstig intelligens bringes ind i vores kontaktcenter, som resultatet af unik samarbejde mellem Google og Mitel.

Hvordan virker det…?


SUPPLERENDE PRODUKTER

Mitel Workforce Optimization – Øger dit teams præstationer med applikationer og værktøjer til arbejdsstyrkeoptimering, der har vist sig at forbedre både organisationens effektivitet og kvaliteten af kundeoplevelser.

Mitel Interaction Recording – Gør det muligt at optage, overvåge, afspille, evaluere og arkivere enhver form for telefonisk eller skærmbaseret kunde-medarbejder-interaktion. Og giver mange fordele på baggrund af samtale- og skærmoptagelser, bl.a. ved at minimere ansvarsrisikoen og sikre overholdelse af lovgivning ved at dokumenterer klient-transaktioner. Beskytte kontaktcenter-agenter ved at give dem mulighed for at optage opkald på ethvert tidspunkt under samtalen. Bevare alle interaktioner med masseoptagelse for at verificere transaktioner og overholde virksomhedens politikker. Levere nem adgang til optagelser via krypteret mediefil-streaming. Minimere tid på at lede efter optagelser og gennemgå lyddata ved at kunne søge efter nøgleord og sætninger.
Se mere om Interaction Recording her…

Mitel Quality Management – Øger kundeloyalitet og fastholdelse, der driver omsætningsvæksten. Identificerer processer med lav ydeevne, så du kan optimere dem og reducere omkostninger. Gør kontaktcenterets serviceniveau gennemsigtigt og målbart. Individuelt oprettede evalueringsskabeloner betyder, at vejledere kan udføre præcise agentvurderinger i henhold til din virksomheds mål. Motiverer agenter til aktivt at deltage i skabelsen af positive kundeoplevelser. Hjælper med at overholde juridiske krav.

Mitel Speech Analytics – Automatisk vurdering og strukturering af enorme datamængder sparer værdifuld tid. Kategorisering af data efter specifikke emner letter søgningen og trendanalysen. Synliggøre aktuelle tendenser og kritiske problemer med mulighed for afhjælpning i realtid. Kontrollerer, om opkald overholder compliance kravene.

MiContact Center Outbound er meget mere end en simpel udgående opkaldsfunktion – det er en omfattende, integreret udgående strategi- management-suite, der understøtter alle former for udgående opkald og multikanals interaktioner, og omfatter en lang række værktøjer til ‘scripting’ og kampagnestyring.

Predictive Dialling – Automatiseret udgående opkald på baggrund af ‘predictive dialer’ er et kraftfuldt værktøj for teams i kontaktcentre, hvor der arbejdes proaktivt med opsøgende kald. Ved at eliminere gætteri, vil en udgående opkaldsløsning med predictive dialer være medvirkende til at kampagner kan udføres langt mere effektivt og agentproduktiviteten maksimeres. Agenter forbindes automatisk med kunder når opkald besvares, og får samtidig leveret de oplysninger, der kræves for en vellykket interaktion med kunden. MiContact Center Predictive Dailer tilbydes også med detektering af telefonsvarer LPD (Live Person Detection). Tilsammen med de mest avancerede algoritmer, kan agenternes produktive taletid forøges med 40-80% og derved reducere behovet for outbound agenter i MiContact Center med op imod 50%.

Predictive dialer bruger statistiske algoritmer til at minimere den tid, agenter bruger til at vente mellem samtaler, samtidig med at der sker en minimering af forekomsten af nogen, der svarer, når der ikke findes en ledig agent.

MiContact Center Campaign Manager er en softwarebaseret udgående progressiv opkaldsløsning, der er designet til at forbedre produktiviteten i dit ‘outbound’ team. Kampagnehåndteringer anvender Call blending til automatiserede udgående opkald. Ved at importere en liste til MiContact Center over numre, der skal ringes til, gør man kontaktcentret mere effektivt. Udgående opkald bliver da automatisk aktiveret, når der er ledige agenter.

Mitel CRM Connector til MiContact Center Business understøtter førende CRM-systemer herunder; Salesforce, Microsoft Dynamics 365 (CRM), Zendesk, Oracle CX (B2B/B2C), ServiceNow og Zoho CRM. Kommunikationsfunktioner fra FleXmobility Cloud integreres med virksomhedens CRM-system, og giver aktive funktioner som click-to-dail og skærm pop op med kontekstuelle oplysninger, samt adgang til innovative funktioner som medvirker til øget produktivitet og optimeret kundeservice.

Salesforce integration leverer kommunikationsfunktioner fra MiVoice Business og MiContact Center Business i FleXmobility Cloud, fuldt integreret i Salesforce browserfaner. Medarbejderne behøver kun og logge in i Salesforce, for at kommunikerer med funktionalitet fra FleXmobility Cloud, og samtidig dokumenterer alle deres kunde interaktioner inden i Salesforce CRM-miljøet.
SE OGSÅ… Mitel MiVoice Integration for Salesforce


MITEL PERFORMANCE ANALYTICS (MPA)

Pålidelig kommunikationsnetværk og ydeevne forbedrer brugeroplevelsen og giver en bedre udnyttelse af virksomhedens IT-ressourcer.

Mitel Performance Analytics (MPA) er en fejldetektering- og performance management software, som overvåger og administrerer netværket med et specielt fokus på stemmekvalitet. Resultatet er en hurtigere opdagelse af problemer, og en proaktiv tilgang til at lokalisere årsagen og dermed at kunne afhjælpe problemer med mindst mulig påvirkning for brugerne.

FleXmobility.Cloud leveres standard inkl. MPA og kan som tilvalg tilbydes med MPA PLUS.

Mitel Performance Analytics brochure


Leder du efter en leverandør, der kan hjælpe dig med at opbygge dit nye, moderne kontaktcenter eller ønsker rådgivning, hjælper vi dig gerne. Kontakt os gerne for yderligere informationer eller en løsningssnak om fordele ved effektiv kundekontakt.

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU