MICOLLAB
FLEXMOBILITY CLOUD® UC&C KLIENT FOR PC, TABLETS, SMARTPHONES OG WEB-RTC
VINCENTZ AS tilbyder, med MiCollab samarbejds og kommunikations -suite, samme UC&C klient og ensartet brugeroplevelse på tværs af alle enheder, uanset hvor du ønsker at kommunikerer og samarbejde.
Med MiCollab forenkles måden medarbejderne taler, mødes og deler information, ved at samle de vigtigtigste kommunikations- og samarbejdsværktøjer i en enkelt løsning, tilgængelig på alle enheder og altid opdateret. Unified Communications & Collaboration bringes, med MiCollab, naturligt ind i virksomhedens måde at kommunikerer og samarbejde på i hverdagen.
MiCollab fungerer på PC, MAC og som Web-klient (WebRTC, Web Real-Time Communication)…
… og på mobile enheder understøtter MiCollab iPhone/iOS og Android/OS.
MiCollab på PC som softphone og WebRTC (realtids-kommunikation i webbrowser)
MiCollab på mobil (App iOS/Android)
MiCollab animationsvideo/præsentation
MiCollab & MiTeam Meetings
Arbejd virtuelt med MiCollab + MiTeam Meetings, hvor som helst, fra alle enheder.
Samarbejde og opgavestyrring med MiTeam
Med “MiTeam”, der bl.a. indeholder video, chat, opgavestyring, skærm- og fildeling, er ‘collaboration’ integreret i MiCollab.
MiTeam er nem at anvende. Du kan bruge den på desktop, tablet og smartphone. Mens du er på farten, på kontoret eller arbejder virtuelt. Du styrer nemt opgaver og projekter fra start til slut, uden behov for e-mail korrespondancer, hvilket gør planlægning og opfølgning både intuitiv og let at håndtere.
MiTeam projekter er tilgængelig for alle inviterede så længe projektejeren tillader det. MiTeam fungerer som et ‘virtuel projektrum’ hvor alle informationer og aktioner gennem et projektforløb holdes samlet i Streams tilgængelig for alle inviterede teammedlemmer, både interne og eksterne. Inviteres nye til deltagelse i en stream undervejs i projektet, vil også de have adgang til den fulde projekt historik.
Kommunikation og samarbejde smelter sammen i måden vi arbejder på. Det er naturligt at indlejre Samarbejde og Teaming i virksomhedens telefoniløsning, fordi den i forvejen har adgang til alle medarbejdere igennem flere kommunikationsformer og deres statusvisning.
Med en god struktur for visning af alle dine projekter, og for hvert projekts to-do’s, deadlines, ansvarsfordeling og projekthistorik, har du et godt overblik over din opgave/projektportefølje. Det er legende let at oprette, ændre og færdiggøre del-opgaver, så du hele tiden styr på alle opgaver igennem helle projektet, generelt og fordelt på projektmedlemmer med deadlines og prioritet – et godt værktøj til at sikre succesfuld gennemførsel af alle projekter som du har ansvaret for eller er en del af.
MiTeam animationsvideo/præsentation
Interesseret i og høre mere om MiCollab? Kontakt os gerne for mere information, en uforpligtende mødeaftale eller online webmøde.