MICOLLAB 

FLEXMOBILITY CLOUD® UC&C KLIENT FOR PC, TABLETS, SMARTPHONES OG WEB-RTC

VINCENTZ AS tilbyder, med MiCollab samarbejds og kommunikations -suite, samme UC&C klient og ensartet brugeroplevelse på tværs af alle enheder, uanset hvor du ønsker at kommunikerer og samarbejde.

Med MiCollab forenkles måden medarbejderne taler, mødes og deler information, ved at samle de vigtigste kommunikations- og samarbejdsværktøjer i en enkelt løsning, tilgængelig på alle enheder og altid opdateret. Unified Communications & Collaboration bringes, med MiCollab, naturligt ind i virksomhedens måde at kommunikerer og samarbejde på i hverdagen.

MiCollab udmærker sig ved at være ekstrem brugervenlig, og uanset hvor du bruger din MiCollab klient, på PC, SmartPhone eller som web-klient, foregår alle interaktioner altid indenfor samme applikationsvindue, hvilket sikre en ensartet brugeroplevelse på tværs af alle enheder.

> MiCollab brochure <


MiCollab fungerer på PC, MAC og som Web-klient (WebRTC, Web Real-Time Communication)…
… og på mobile enheder understøtter MiCollab iPhone/iOS og Android/OS.

MiCollab på PC som softphone og WebRTC (realtids-kommunikation i webbrowser)
Fordele med MiCollab
  • En enkelt applikation til tale, video, chat, statusvisning, konferencer, mobilitet og teamsamarbejde. Holder dig opdateret med projekter og optimer videndelingen og ideer på tværs af forretnings-siloer takket være integrerede team-samarbejdstjenester
  • Leverer en konsistent kommunikationsoplevelse, på tværs af alle enheder
  • Fungerer som Mobil-app, PC/softphone, Webklient, CTI-klient. Kompatibel med Windows server, Terminalserver eller Remote Desktop Services
  • Samler og forbinder kollegaer inden for organisationen, hvor det bliver muligt at interagerer hurtigere og dermed øge kundetilfredsheden
  • Statusvisning i realtid og genveje til flere kommunikationsformer inden fra Outlook, medfører medarbejdernes kommunikations-arbejdsgange strømlines

MiCollab på mobil (App iOS/Android)

Med MiCollab på smartphonen, er du altid opdateret og har alle kommunikationsværktøjer let tilgængelige når du er på farten. MiCollab for iOS og Android gør det muligt at kommunikerer og samarbejde, hvor som helst med informationsstatus i realtid. Design din hjemmeskærm med favoritter og funktioner du bruger ofte. Søg eller Ring op på tværs af alle kontakter.

MiCollab håndterer opkald og funktioner i samme applikationsvindue, og leverer ensartet brugeroplevelse på tværs af alle enheder. Flyt en igangværende samtale mellem dine enheder, uden samtale afbrydes. Besvar alle typer opkald fra din smartphones ‘native dailer’ og fortsæt i MiCollab ved behov for funktioner. Ring op fra MiCollab med valgfri visning af direkte, gruppe- eller hovednummer.

Funktionsmenu i højre side af MiCollab App, giver hurtig adgang til aktivering af Softphone/GSM kald og Profiler for tilgængelighed fx; På mobil, På kontor, I møde, Arbejder hjemmefra, Fravær, Frokost, Gået for i dag. Her findes også et dynamisk tekstfelt som kan den aktive profil med en kort besked, synlig for ens kollegaer sammen med aktive profil fx ‘På mobil’ (Er i Jylland).

Funktionsmenu i venstre side af MiCollab App, giver hurtig adgang til; Kontakter, Chat, Streams, Opkaldslog, Telefonsvarer, Tastatur, Ringegrupper, Virtuelle Møder og Bruger indstillinger herunder; Tilstedeværelse fortrolighed, Administrerer status, Placeringer/GPS, Kalenderintegration, Skemaer, Gennemgang for førstegangsbruger og Nyheder i MiCollab.


MiCollab animationsvideo/præsentation

MiCollab & MiTeam Meetings

Arbejd virtuelt med MiCollab + MiTeam Meetings, hvor som helst, fra alle enheder.


Samarbejde og opgavestyrring med MiTeam

Med “MiTeam”, der bl.a. indeholder video, chat, opgavestyring, skærm- og fildeling, er ‘collaboration’ integreret i MiCollab.

MiTeam er nem at anvende. Du kan bruge den på desktop, tablet og smartphone. Mens du er på farten, på kontoret eller arbejder virtuelt. Du styrer nemt opgaver og projekter fra start til slut, uden behov for e-mail korrespondancer, hvilket gør planlægning og opfølgning både intuitiv og let at håndtere.

MiTeam projekter er tilgængelig for alle inviterede så længe projektejeren tillader det. MiTeam fungerer som et ‘virtuel projektrum’ hvor alle informationer og aktioner gennem et projektforløb holdes samlet i Streams tilgængelig for alle inviterede teammedlemmer, både interne og eksterne. Inviteres nye til deltagelse i en stream undervejs i projektet, vil også de have adgang til den fulde projekt historik.

Kommunikation og samarbejde smelter sammen i måden vi arbejder på. Det er naturligt at indlejre Samarbejde og Teaming i virksomhedens telefoniløsning, fordi den i forvejen har adgang til alle medarbejdere igennem flere kommunikationsformer og deres statusvisning.

Med en god struktur for visning af alle dine projekter, og for hvert projekts to-do’s, deadlines, ansvarsfordeling og projekthistorik, har du et godt overblik over din opgave/projektportefølje. Det er legende let at oprette, ændre og færdiggøre del-opgaver, så du hele tiden styr på alle opgaver igennem helle projektet, generelt og fordelt på projektmedlemmer med deadlines og prioritet – et godt værktøj til at sikre succesfuld gennemførsel af alle projekter som du har ansvaret for eller er en del af.

MiTeam animationsvideo/præsentation
Fordele med MiTeam
  • MiTeam/Collaboration fungerer på PC/MAC/Smartphone/Tablet
  • Opret projekter og opgaver et sted med et struktureret overblik, nem styring og opfølgning
  • Samarbejdsdialogen sker med chat, video og audiomøde inkl. interaktivt whiteboard
  • Nem fælles adgang til projekter og opgaver i skyen
  • Planlæg og inviter kolleger og eksterne kontakter til projektdeltagelse

Interesseret i og høre mere om MiCollab? Kontakt os gerne for mere information, en uforpligtende mødeaftale eller online webmøde.

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU