MICOLLAB 

FLEXMOBILITY CLOUD® UC&C KLIENT FOR PC, TABLETS, SMARTPHONES OG WEB-RTC

VINCENTZ AS tilbyder, med MiCollab samarbejds og kommunikations -suite, samme UC&C klient og ensartet brugeroplevelse på tværs af alle enheder, uanset hvor du ønsker at kommunikerer og samarbejde.

Med MiCollab forenkles måden medarbejderne taler, mødes og deler information, ved at samle de vigtigtigste kommunikations- og samarbejdsværktøjer i en enkelt løsning, tilgængelig på alle enheder og altid opdateret. Unified Communications & Collaboration bringes, med MiCollab, naturligt ind i virksomhedens måde at kommunikerer og samarbejde på i hverdagen.


MiCollab fungerer på PC, MAC og som Web-klient (WebRTC, Web Real-Time Communication)…
… og på mobile enheder understøtter MiCollab iPhone/iOS og Android/OS.
MiCollab video/præsentation

Fordele med MiCollab
  • En enkelt applikation til tale, video, chat, statusvisning, konferencer, mobilitet og teamsamarbejde. Holder dig opdateret med projekter og optimer videndelingen og ideer på tværs af forretnings-siloer takket være integrerede teamsamarbejdstjenester.
  • Leverer en konsistent kommunikationsoplevelse, på tværs af alle enheder.
  • Samler og forbinder kollegaer inden for organisationen, hvor det bliver muligt at interagerer hurtigere og dermed øger kundetilfredsheden.
  • Statusvisning og genveje til flere kommunikationsformer i Outlook medfører at medarbejdernes kommunikations-arbejdsgange strømlines.

SE OGSÅ… MiCollab brochure


Samarbejde og opgavestyrring med MiTeam

Med “MiTeam”, der bl.a. indeholder video, chat, opgavestyring, skærm- og fildeling, er ‘collaboration’ integreret i MiCollab UC&C klienten.

MiTeam er nem at anvende. Du kan bruge den på desktop, tablet og smartphone. Mens du er på farten, på kontoret eller arbejder virtuelt. Du styrer nemt opgaver og projekter fra start til slut, uden behov for e-mail korrespondancer, hvilket gør planlægning og opfølgning både intuitiv og let at håndtere.

MiTeam projekter er tilgængelig for alle inviterede så længe projektejeren tillader det. MiTeam fungerer som et ‘virtuel projektrum’ hvor alle informationer og aktioner gennem et projektforløb holdes samlet i Streams tilgængelig for alle inviterede teammedlemmer, både interne og eksterne. Inviteres nye til deltagelse i en stream undervejs i projektet, vil også de have adgang til den fulde projekt historik.

Kommunikation og samarbejde smelter sammen i måden vi arbejder på. Det er naturligt at indlejre Samarbejde og Teaming i virksomhedens telefoniløsning, fordi den i forvejen har adgang til alle medarbejdere igennem flere kommunikationsformer og deres statusvisning.

Med en god struktur for visning af alle dine projekter, og for hvert projekts to-do’s, deadlines, ansvarsfordeling og projekthistorik, har du et godt overblik over din opgave/projektportefølje. Det er legende let at oprette, ændre og færdiggøre del-opgaver, så du hele tiden styr på alle opgaver igennem helle projektet, generelt og fordelt på projektmedlemmer med deadlines og prioritet – et godt værktøj til at sikre succesfuld gennemførsel af alle projekter som du har ansvaret for eller er en del af.

MiTeam video/præsentation
Fordele med MiTeam
  • MiTeam/Collaboration fungerer på PC/MAC/Smartphone/Tablet
  • Opret projekter og opgaver et sted med et struktureret overblik, nem styring og opfølgning
  • Samarbejdsdialogen sker med chat, video og audiomøde inkl. interaktivt whiteboard
  • Nem fælles adgang til projekter og opgaver i skyen
  • Planlæg og inviter kolleger og eksterne kontakter til projektdeltagelse

MiCollab som softphone i fuldskærmsvisning på PC / WebRTC

MiCollab & MiTeam Meetings

Arbejd hvor som helst med MiCollab + MiTeam Meetings = Det virtuelle kontor.


MiCollab på mobil

Med MiCollab på din smartphone, er du altid opdateret og har alle kommunikationsværktøjer let tilgængelige. I menuer hhv. i venstre og højre side af mobilklienten, har man hurtig adgang til fx; Kontakter, Chat, MiTeam opgavestyrring, Streams, Opkaldslogs, Telefonsvarer, Ringegrupper. Samt ændring af sin status og aktivering af profiler til; På mobil, På kontor, I møde, Fravær, Frokost, Gået for i dag etc.

MiCollab håndterer alle opkald og funktioner i samme applikations-vindue (ingen pop-up vinduer), og sikre dermed en altid ensartet og ligefrem brugeroplevelse på tværs af alle enheder, hvor det er muligt at flytte igangværende samtaler mellem, for mere mobilitet, uden at samtale afbrydes eller sættes på hold. MiCollab som gør det muligt at arbejde og samarbejde, hvor som helst fra alle enheder.

Med MiCollab for Microsoft tilføjes Skype for Business den komplette telefonfunktionalitet fra FleXmobility Cloud®. Og muliggør brug af et ‘single Skype directory’ til opkaldshåndtering med virtual desktop/ACD SIP-softphone support, som understøttes af Presence status og Call/Busy, ved opkald via FleXmobility Cloud®, samtidig med opretholdelse af SfB ‘look and feel’ hos brugeren.


MiCollab for Microsoft video/demo

Interesseret i og høre mere om MiCollab? Kontakt os gerne for mere information, en uforpligtende mødeaftale eller online webmøde.

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU