MITEAM MEETINGS

DET VIRTUELLE MØDERUM…

Med Mitel MiTeam Meetings tilbyder VINCENTZ AS en cloud-baseret multi-party-video mødeløsning, som har op til 100 deltagere med understøttelse af teamfunktionalitet til det virtuelle kontor.
MiTeams Meetings Laptop
MiTeam Meetings

Muligheden for at kunne arbejde og samarbejde virtuelt i virksomheden, giver rum for fleksibilitet som kommer medarbejder og virksomhed til gavn. Når vi arbejder i virtuelle teams, giver det gode betingelser for at afvikle mere effektive møder. Fordi vi kan vende tilbage til det virtuelle rum, både før og efter mødet, hvor alle informationer er samlet i en stream, tilgængelige for teammedlemmerne.

At arbejde i teams og med projekter gør flere kommunikationsformer nødvendige. Når vi f.eks. arbejder fra vores virtuelle arbejdsplads, er øjenkontakt, så man kan se og fortolke de andre mødedeltageres kropssprog, vigtig for mødeoplevelsen, uanset webmødet er mellem 2 eller flere mødedeltagere.

Enhver med MiTeam Meetings kan arrangere virtuelle møder, og invitere interne og eksterne mødedeltagere. Der kræves ikke MiTeam Meetings for at deltage i virtuelle møder. Det virtuelle møderum vil være tilgængeligt, både før og efter mødet, for alle teammedlemmer med MiTeam Meetings. Øvrige mødedeltagere har status som gæster, der har adgang til en virtuel lobby til mødet, indtil mødearrangøren kvitterer for deres adgang til det virtuelle møderum.

Sådan skal et almindeligt (video) møde virke

Book det planlagte møde via din kalender, eller start et ad-hoc-møde direkte fra chatvinduet eller din softphone. I begge tilfælde oprettes automatisk et virtuelt rum, som alle inviterede team medlemmer kan deltage i, og få adgang til oplysninger der kan være nyttige inden mødet: Hvem inviteres, dagsordenen, tidligere mødereferater, præsentationer og andre vigtige dokumenter, film, links og andre filer.

Før mødet får teammedlemmer mulighed for at stille spørgsmål, chat, give afklaringer, vedhæfte filer osv. i det virtuelle rum.

Videosessionen skal starte automatisk, og der kræves ikke yderligere login. Deltagerne kan også ringe til mødet. Du kan nu se og tale med deltagerne, invitere flere, chatte og dele skriveborde, applikationer osv., ligesom den traditionelle måde at afholde møder på, bare mere effektivt og struktureret fordi alle har adgang til samme mødemateriale igennem mødeforløbet.

De værktøjer som benyttes på den virtuelle arbejdsplads, skal fungere ukompliceret, virke hver gang og betjenes uden behov for brugervejledning.

Det virtuelle møderum

Med den virtuelle arbejdsplads kan der nemt oprettes et fælles arbejdsområde som team-medlemmer kan dele før, under og efter et møde og kunne genoptage. Med adgang til dagsorden, chat, dokumenter, film, uanset hvad der end kræves, vil man kunne arbejde effektivt i virtuelle teams og kunne have en løbende dialog med kunder på baggrund af telefon, video og webmøder.

MiTeam Meetings videopræsentation
Professionelt og brugervenligt møderedskab for virtuelle møder

Mitel Miteam Meetings leveres som selvstændig video-mødeløsning, i lighed med f.eks. GoToMeeting og Zoom, og som integreret videomøde-løsning i FleXmobility Cloud® til den virtuelle arbejdsplads.

LÆS OGSÅ – Mitel blogs: 
HOW A TRUE COLLABORATION EXPERIENCE MAKES YOUR TEAM A SUPERSTAR…
16 WAYS TO HELP REMOTE WORKERS FEEL LIKE THEY’RE IN THE CONFERENCE ROOM…

Artikel fra Berlingske publiceret 31. marts 2020Det virtuelle kontor er fremtidens arbejdsplads…


Fordele med MiTeam Meetings:
  • 100 procent webbaseret og kan benyttes uden APP-installation.
  • Udvidet team-funktionalitet, der kan benyttes af interne og eksterne mødedeltagere.
  • Lobby: For eksterne deltagere, så du har kontrol over hvem der er i mødet.
  • Inkluderer Mitel CloudLink® hvor data lagres sikkert og centralt.
  • Forener flere kommunikationskanaler i en enkelt applikation og forenkler samarbejdet.
  • Mere produktive møder, fordi virtuelle møderum giver mulighed for bedre forberedelse, og opfølgning på baggrund af tilgængelig information og mødemateriale i det virtuelle møderum, før og efter mødet.
  • Reducerer tidsforbrug, rejseomkostninger og bidrager positivt til det grønne regnskab.

MiTeam Meetings & MiCollab

Arbejd hvor som helst med MiTeam Meetings + MiCollab = Den virtuelle arbejdsplads.


Interesseret i og høre mere eller prøve MiTeam Meetings? Kontakt os gerne for mere information, besøg af en vores konsulenter eller et online webmøde.

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU