OM VINCENTZ AS

VI ER EN TRIPEL-A (AAA) RATED VIRKSOMHED, OG VI HAR ARBEJDET MED KOMMUNIKATION I 3 ÅRTIER

Hos VINCENTZ AS leverer vi cloudbaserede løsninger, som gør dig og dine kollegaer i stand til at kommunikere smidigt og effektivt, individuelt, i Teams og med virksomhedens kunder.

Vores målsætning er at leverer cloudløsninger der forbedre og optimere kommunikationen i virksomheder,  mellem virksomheder, hos vores kunder og deres kunder.

Vi leverer løsninger designet til den virtuelle arbejdsplads, hvor alle kommunikationsformer er nemt tilgængelige og bringer Unified Communications naturligt ind i måden vi kommunikerer og samarbejder på i hverdagen.

VINCENTZ AS udbyder cloud-telefoni, mobil-telefoni, internet, netværk, Wi-Fi, IT-infrastruktur og integration hertil. Vores løsninger leveres over det frie internet eller over lukkede og sikre MPLS-forbindelser, der gør det muligt at prioritere telefoni og data. Vi drifter og vedligeholder løsningerne og sørger for, at de altid er sikre og opdaterede.

VINCENTZ AS leverer ikke løsninger baseret på egenudviklede applikationer. Vores løsninger kommer fra uafhængige etablerede producenter. Derved sikre vi vores kunder altid tilgængelige og opdaterede løsninger, under konstant udvikling i forhold til morgendagens krav og teknologier.

Vi prioriterer højt at vores løsninger er udbyder-uafhængige, hvor løsnings- og udbyderaftale er hver for sig. Hvor det er muligt at vælge udbydere som giver bedst mening i forhold til løsningsopsæt, økonomi og fleksibilitet.

Det skal være muligt at kunne skifte udbyder uden samtidig at skulle skifte løsning, og man skal frit kunne vælge mobilselskab hos mobilbrugerne, også uden det medfører begrænset funktionalitet hos mobilbrugerne.

VINCENTZ AS tilbyder også mobiltelefoni uden bindinger, leveret på baggrund af TDC og Telenor mobilnetværk inkl. roaming i udlandet.

VINCENTZ AS TILBYDER LANDSDÆKKENDE SERVICE, MED AFDELINGER ØST OG VEST FOR STOREBÆLT

Fordi vi arbejder med løsninger, som andre skal kunne sætte deres lid til, kan du komme i kontakt med vores personale 24 timer i døgnet 365 dage om året.

Vores telefon +45 70 220 220 er åben mandag til torsdag fra 8 til 16 og fredag 8 til 15, nationale helligdage undtaget. Det øvrige tidsrum tilbyder vi gennemstilling til vagthavende personale.

Kontakt os gerne for et uforpligtende møde omkring muligt samarbejde eller hvis der aktuelt er et behov I gerne vil have vores rådgivning omkring, løsningsoplæg eller tilbud på.

Vi tager gerne en indledende snak, telefonisk eller som et on-line møde hvor vi sender kalenderinvitation med mødelink til virtuel møderum i vores cloudløsning. Vi kommer også gerne til et møde hvor vi selvfølgelig overholder sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU