PC-OMSTILLING
PROFESSIONEL KUNDESERVICE OG EFFEKTIV OPKALDSHÅNDTERING
Hvor der er krav til effektiv opkaldshåndtering, på hovednummer og som backupfunktion for virksomhedens medarbejdere, er pc-omstillingen det effektive redskab som giver Receptionist brugeren det fulde overblik.
Baseret på Mitel’s MiVoice Business Console, tilbydes en effektiv softphone baseret PC-omstilling, der kan fungere selvstændigt og fungere i teams. Med teleworker support kan omstillingen betjenes når som helst, fra en hvilken som helst placering, i og uden for virksomheden.
MiVoice Business Consol tilbyder en intuitiv grafisk brugerflade for skærmbaseret samtalehåndtering, understøttet af farver og symboler samt peg og klik samt touch funktion.
Med informationer på baggrund af kalenderintegration der giver adgang til planlagte aktiviteter, databaseopslag og live status vedr. tilgængelighed på mobilen, aktive viderestillinger, og ved returkald når en kollega eller en afdeling ikke svarer eller er optaget, vil medarbejderen med profilen Receptionist bruger kunne give den bedste kundeservice og backup for kollegaer.