PC-OMSTILLING

PROFESSIONEL KUNDESERVICE OG EFFEKTIV OPKALDSHÅNDTERING

Hvor der er krav til effektiv opkaldshåndtering, på hovednummer og som backupfunktion for virksomhedens medarbejdere, er pc-omstillingen det effektive redskab som giver Receptionist brugeren det fulde overblik.

Baseret på Mitel’s MiVoice Business Console, tilbydes en effektiv softphone baseret PC-omstilling, der kan fungere selvstændigt og fungere i teams. Med teleworker support kan omstillingen betjenes når som helst, fra en hvilken som helst placering, i og uden for virksomheden.

MiVoice Business Consol tilbyder en intuitiv grafisk brugerflade for skærmbaseret samtalehåndtering, understøttet af farver og symboler samt peg og klik samt touch funktion.

Med informationer på baggrund af kalenderintegration der giver adgang til planlagte aktiviteter, databaseopslag og live status vedr. tilgængelighed på mobilen, aktive viderestillinger, og ved returkald når en kollega eller en afdeling ikke svarer eller er optaget, vil medarbejderen med profilen Receptionist bruger kunne give den bedste kundeservice og backup for kollegaer.

NØGLEELEMENTER FOR PC-OMSTILLING

Teleworker support – gør det muligt for omstillingsfunktionen at kunne fungerer hvor som helst, uden behov for ekstra opsætning, såsom VPN eller MPLS.

IM status – brugerdefinerede statusvisninger i realtid fra UC brugere i løsning.

Presences status – giver øjebliks status for brugere i løsning (ledig, optaget, møde, vil ikke forstyrres, viderestillet og login-status).

Live kommunikation – chat live med alle UC brugere i løsning.

Fuld PC-kontrol – tilbyder tilpassede værktøjslinjer til almindeligt anvendte kommandoer, og opkaldshåndtering med mus eller numerisk tastatur.

Omstillingsassistent – håndterer opkald med historisk drevet søgning, der præsenterer omstillingen for destinationen den kaldene tidligere er blevet stillet om til.

Tilbagetrækningsknap – gør det nemt og hurtigt at trække et opkald tilbage, der blev stillet ud til en forkert destination.

Note funktion – tillader omstillingen at tage hurtige noter og beskeder under opkaldshåndtering.

Opkalds historik – giver omstillingen en komplet historik om alle opkald, der er blevet håndteret af omstillingen.

Kald på vent – vises sorteret for typer kald herunder; indkommende kald, kald på hold, omstillet kald og parkeret kald eller kan vises som en samlet oversigt.

LÆS OGSÅ… MiVoice Business Console brochure

LÆS OGSÅ… MiVoice Business Console på Mitel.com

Se demo af MiVoice Business Console her…

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
VINCENTZ AS - MOBILMENU