DK

BRUGERPROFILER

FLEXMOBILITY® BRUGERPROFILER TIL INDIVIDUELLE BEHOV

Forskellige medarbejdere har forskellige behov. Derfor har vi sammensat funktionalitet i en række brugerprofiler, designet til at understøtte medarbejdernes individuelle behov og måde og arbejde på.

Basisbruger

BASIS BRUGER – KONTOR/MOBIL/BASIS BRUGER (IKKE FLEXMOBILITY LIGHT)

Anvendes til funktioner med behov for basis funktionalitet, fx administrative arbejdspladser og til enheder med flere brugere, fx fælles-, konference- og møderums- telefoner samt til dørtelefon og ved manglende mobildækning, hvor trådløs IP/DECT-telefon er det optimale valg. Basis bruger anvendes også til mobiler u/APP sammen med Mobil Connect abon. der giver IP-taksering på mobilnettet i DK inkl. statusvisning, lokal- og onenumber i cloudløsning.

(Brugerprofilen benyttes ved behov for; Bordtelefon m/CTI/webklient, Fælles telefoner, Mobil Connect, IP-DECT)

FleXmobility ikon_Kombi-bruger (1)

KOMBI BRUGER ”STANDARD UC” – FUNGERER PÅ ALLE ENHEDER (IKKE FLEXMOBILITY LIGHT)

Benytter man flere enheder i sin hverdag og har behov for at være mobil med UC-klient 2 på 1 eller 2 enheder, fx på pc og på smartphone, er Kombi bruger “Standard UC” den optimale bruger profil. Her er det muligt, foruden evt. bordtelefon, at tilknytte alle typer mobile enheder; PC/MAC, Android/iPhone, Tablet/iPad og Webklient. UC-klienten giver også adgang til Audio/Web/Video konference og tilbyder plug-in til SfB.

(Brugerprofilen benyttes ved behov for; Softphone, Mobil, Softphone & Mobil, Bordtelefon & Mobil, inkl. Webklient)

FleXmobility ikon_Kombi-bruger (1)

KOMBI BRUGER ”PREMIUM UC” – TILGÆNGELIGHED PÅ ALLE ENHEDER (IKKE FLEXMOBILITY LIGHT)

Ønskes mobilitet og tilgængelighed på tværs af alle enheder herunder; pc, smartphone, tablet, bordtelefon og webklient. Er Kombi bruger “Premium UC” den rette brugerprofil, som også tilføjer samarbejdsapplikationen MiTeam hvor du nemt styrer virtuelle møder fra start til slut, ligesom planlægning og opfølgning bliver intuitiv og let. UC-klienten giver også adgang til Audio/Web/Video konference og tilbyder plug-in til SfB.

(Brugerprofilen benyttes ved behov for; Softphone/Mobil/Bordtelefon inkl. Webklient og MiTeam samarbejdsapplikation)

KOMBI BRUGER – INGEN FRAVALG (KUN FLEXMOBILITY LIGHT)

Nogle medarbejdere kombinerer skrivebordsarbejde med kundebesøg og rejser. De har derfor både brug for fastnettelefonens stabile forbindelse og gode lydkvalitet og for den mobilitet, der opnås med mobiltelefonen. Medarbejderen nøjes selvfølgelig med ét telefon nr. og kan selv nemt flytte kald mellem mobil- eller fastnettelefonen.

KONTOR BRUGER – EFFEKTIV OG LET TILGÆNGELIG (KUN FLEXMOBILITY LIGHT)

Anbefales til administrative arbejdspladser og i servicefunktioner som fx ordremodtagelse og kundeservice. Her får medarbejderen en stabil IP fastnet telefon, der virker uafhængig af medarbejderens computer og smartphone, samt en CTI-klient til kontrol og overblik og betjening via skærmen.

MOBIL BRUGER – FULD MOBILITET (KUN FLEXMOBILITY LIGHT)

Profilen Mobil bruger er til medarbejderen som altid er på farten og har behov for konstant mobilitet. Mobil brugeren har samme funktionalitet som Kontor brugeren, bare med en APP på smartphonen, og har både sit firma One-number og sit private mobilnummer med på mobiltelefonen, ligesom også live statusvisning er tilgængelig.

MOBIL BASISBRUGER – MOBILITET MED BASISFUNKTIONALITET

Profilen Mobil basisbruger er til den mobile medarbejder som arbejder i produktion, på lager eller ude i marken. I en funktion hvor der blot er behov for basis funktionalitet der ikke kræver en smartphone. Det kan også være hvor der ikke er tilstrækkelig dækning fra mobilmaster, så en trådløs IP/DECT telefon bliver er det optimale valg.

CONTACT CENTER AGENT “STANDARD” – EFFEKTIV KUNDEHÅNDTERING (IKKE FLEXMOBILITY LIGHT)

Contact Center profilen er til medarbejderne i den professionelle kundeservice/support funktion, hvor opkald skal routes på baggrund af opslag/kompetencer/skills og kundehåndtering kvalitetstyres af support ticket system, der sammen med rapportering og statistik baseret på live eller historiske data, sikre effektiv kundehåndtering. Kan også kombineres med multimedie.

CONTACT CENTER AGENT “MULTIMEDIE” – UDVIDET KUNDEBETJENING (IKKE FLEXMOBILITY LIGHT)

Kommuniker med kunderne når som helst, hvor som helst, gennem en hvilken som helst kanal og med en hvilken som helst enhed. Det er realiteten med multimedie kontaktcenter profilen, som gør det muligt og håndtere henvendelser via web, e-mail, chat, sms og åbner op for kundebetjening igennem sociale medier. Profilen kan stå alene og kan kombineres med Contact Center agent ”standard”.

RECEPTIONIST BRUGER – EFFEKTIV OPKALDSHÅNDTERING (IKKE FLEXMOBILITY LIGHT)

Hvor der er krav til effektiv opkaldshåndtering, på hovednummer og som backupfunktion for virksomhedens medarbejdere, er pc omstillingen det effektive redskab som giver Receptionist brugeren det fulde overblik. Med informationer på baggrund af kalenderintegration der giver adgang til planlagte aktiviteter, databaseopslag og live status vedr. tilgængelighed på mobilen, aktive viderestillinger, og ved returkald når en kollega eller en afdeling ikke svarer eller er optaget, vil medarbejderen med profilen Receptionist bruger kunne give den bedste kundeservice og backup for kollegaer.

BASIS BRUGER – FÆLLES FUNKTIONALITET TIL FLERE BRUGERE (KUN FLEXMOBILITY LIGHT)

Brugerprofilen er til enheder der benyttes med en basis funktionalitet og som har flere brugere. Fx fælles-, konference- og møderumstelefoner samt ved behov for tilslutning af fax eller portoudstyr og dørtelefon m.v.

VINCENTZ AS - MOBILMENU