DK

CALL RECORDING

OPTAGER OG ARKIVERER SAMTALER

Call Recording dvs. optagelse og arkivering af telefonsamtaler – er mange steder blevet et must!

  • Hvad enten man hurtigt skal kunne afspille en tidligere ført telefonsamtale, for at afgøre tvister eller for at bekræfte aftale-detaljer
  • Hvis man vil bevare intakt kildemateriale
  • Hvis man vil godtgøre, at organisationens opkald følger gængse regler
  • Hvis man vil bevise, at alle kunder har fået professionel betjening
  • Hvis man vil bruge tidligere samtaler i forbindelse med undervisning, oplæring eller udvikling af medarbejder-teknikker
  • Hvis man vil dele tidligere samtalers indhold med kolleger…

Record_XiconVINCENTZ AS tilbyder Call Recording, der dækker ethvert behov, og betjenes via let-overskuelige skærmbilleder. Medarbejdere kan tildeles rettigheder til Call Recording i forskellige sikkerhedsniveauer, således at kendskab og udbredelse kan begrænses eller holdes indenfor de i virksomheden vedtagne regler.

Call Recording kan foregå på virksomhedens fastnet-ISDN, mobiltelefoni og Voice over IP, som udvidet applikationslag i vores FleXmobility® As-a-Service løsning, eller som en løsning til en bestående telefoniløsning hvad enden den er med ISDN bylinjer eller SIP/IP-bylinjer.

Har man behov for at kunne optage samtaler der føres fra medarbejdernes mobiltelefoner, tilbyder VINCENTZ AS denne funktionalitet i forbindelse med FleXmobility® med One-number løsning.

FleXmobility® As-a-Service løsningen udmærker sig ved at være udbyderuafhængig, dette betyder at Call Recording kan ske uanset hvilket mobilselskab den enkelte bruger gør brug af.

Som sandard er der inkluderet ”simpel” Call Recording inkluderet i FleXmobility® As-a-Service løsning, hvor medarbejderen har mulighed for fra gang til gang, og optage en samtale, i forbindelse med opkald og under et opkald. Samtalen vil så automatisk blive sendt som en lydfil i mail til medarbejderen efterfølgende.

VINCENTZ AS tilbyder Call Recording på baggrund af RecordX software, udviklet af OAK Systems International – en af verdens førende virksomheder inden for Call Recording.

RecordX Call Recording & Evaluation fås I følgende udgaver; Standard, Premium og Enterprise.

Se demo af RecordX Call Recording her…

Hent RecordX produktblad her…

Kontakt os gerne for yderligere informationer, demo, tilbud m.v.

VINCENTZ AS - MOBILMENU