Recording

INTERAKTION OPTAGELSER SPILLER EN VIGTIG ROLLE FOR MANGE TYPER AF VIRKSOMHEDER

Behovet for at kunne dokumenterer kundeadfærd eller aftaler, regler og compliance får organisationer til at være proaktive i kontakten til kunderne. Særligt inden for brancher som sundhed, forsikring, bank, finans, offentlig sikkerhed og inkasso er det som oftest et krav, også at dokumenterer kontakten med kunder der forgår telefonisk.
Call-Recording_frontpage picture
VINCENTZ AS tilbyder med Interaction Recording et værktøj til flere formål, som gør det muligt at optage, overvåge, afspille, evaluere og arkivere enhver form for telefonisk eller skærmbaseret kunde-medarbejder-interaktion.
Interaction Recording giver mange fordele på baggrund af samtale- og skærmoptagelser

Bl.a. ved at minimere ansvarsrisikoen og sikre overholdelse af lovgivning ved at dokumenterer klient-transaktioner. Beskytter medarbejdere ved at give dem mulighed for at optage opkald på ethvert tidspunkt under samtalen. Masseoptagelse som bevarer alle interaktioner for at verificere transaktioner og overholde virksomhedens politikker. Adgang til opkaldsoptagelser via krypteret mediefil-streaming og minimal tidsforbrug på at lede efter optagelser og gennemgå lyddata ved at søge efter nøgleord og sætninger.

Med Interaction Recording sikres nem adgang til oplysninger indeholdt i telefon- og computerbaserede udvekslinger. Som hjælper med at løse tvister, minimere ansvarsrisiko, forbedre kundeservice og beskytte forretningen.

Mitel Interaction Recording er 100% softwarebaseret og udviklet af ASC til at leverer samtaledokumentation underlagt de strengeste krav, samtidig med at lovgivningen også overholdes. Optag, arkiver, organiser, afspil og del stemmeoptagelser problemfrit med Interaction Recording i Mitel powered FleXmobility Cloud® og Microsoft Teams.

Interaction Recording giver ledelse og medarbejdere en række værktøjer, der hjælper med at overvåge, analysere og forbedre præstationer. Og kunne drage fordel af et stærkt realtidshistorisk perspektiv på dagligdags-interaktioner. VINCENTZ AS er ASC-partner og ligeledes certificeret af Mitel til at levere Mitel Interaction Recording som integreret applikationslag til flere Mitel powered enterprise-telefoniplatforme.

SE… Mitel Interaction Recording instruktionsvideoer

Løsning af kritiske forretningsbehov samtidig med overholdelse af lovgivning

Forskellige tilsynsorganer kræver registreret dokumentation af transaktioner, f.eks. med telesalg; rådgivning, finansielle transaktioner, herunder kontooverførsler, oprettelse af lån, handel med værdipapirer / råvarer, myndigheders krav til offentlige og private sikkerhedsorganisationer samt flere andre.

Interaction Recording – sikre registrering og dokumentation med overholdelse af compliance i forhold til; GDPR, MiFID II og Dodd-Frank, HIPAA, FCA samt PCI-DSS.

Fleksibel, skalerbar og pålidelig

VINCENTZ AS leverer Interaction Recording som en komplet skalerbar interaktions-administrations-platform, designet til at understøtte nem implementering og drift. Som et valgfrit applikationslag i FleXmobility Cloud® kan alle drage nytte af de fordele, som opkalds- og skærmoptagelse kan give, hvad enten det er i kontaktcenteret, en anden afdeling i virksomheden eller en hver medarbejderfunktion på den virtuelle arbejdsplads.

Optag telefoninteraktioner for at reducere risikoen og konsekvenserne af fejlkommunikation med kunder, samarbejdspartnere og leverandører. Brug optagelser til medarbejderudvikling herunder udvikling af træningsprogrammer og medarbejderkompetencer gennem systematisk gennemgang og evaluering af vigtige forretningskommunikationsfunktioner. 


COMPLIANCE RECORDING OG ANALYSE FOR MICROSOFT TEAMS

Interaction Recording (ASC) er anerkendt af Microsoft til compliance recording, med native-App, for Microsoft Teams. Appen sikre juridisk kompatibel optagelse og analyse af alle kommunikationskanaler i Microsoft Teams – inklusive lydopkald (interne og eksterne opkald), chatsamtaler og videomøder. Analyseværktøjer hjælper med at evaluere de registrerede data, sikre overholdelse af juridiske krav gældende for Microsoft Azure.


SUPPLERENDE PRODUKTER

Mitel Quality Management – Øger kundeloyalitet og fastholdelse, der driver omsætningsvæksten. Identificerer processer med lav ydeevne, så du kan optimere dem og reducere omkostninger. Gør kontaktcenterets serviceniveau gennemsigtigt og målbart. Individuelt oprettede evalueringsskabeloner betyder, at vejledere kan udføre præcise agentvurderinger i henhold til din virksomheds mål. Motiverer agenter til aktivt at deltage i skabelsen af positive kundeoplevelser. Hjælper med at overholde juridiske krav.

Mitel Speech Analytics – Automatisk vurdering og strukturering af enorme datamængder sparer værdifuld tid. Kategorisering af data efter specifikke emner letter søgningen og trendanalysen. Synliggøre aktuelle tendenser og kritiske problemer med mulighed for afhjælpning i realtid. Kontrollerer, om opkald overholder compliance kravene.

Infographic – Mitel Workforce Optimization.


Kontakt os gerne for mere information eller et onlinemøde om Call Recording eller Interaction Recording.

VINCENTZ AS | CVR 35241566 | T. +45 70 220 220 | @. info@vincentz.dk
Live chat
Vi er online alle hverdage
mellem kl. 9 til 15
VINCENTZ AS - MOBILMENU