> Se Wildix CLOUD video præsentation her <
De fleste virksomheder er ekstremt afhængige af kommunikation både internt og eksternt. Uanset om man er en stor virksomhed, hvor der kan være langt mellem kollegaer, eller om man har behov for effektiv kommunikation med kunder og leverandører, er det vigtigt med en god kommunikationsløsning.
Coronakrisen har bl.a. betydet, at hjemmearbejdspladser er blevet gennemafprøvet, og mange tror, at det er en blivende tendens. Derfor er det også nødvendigt, at virksomhedens telefoni fungerer med den virtuelle arbejdsplads.
Med Wildix CLOUD, får I samlet al telefoni, telefonsvarere og omstilling i én applikation, som er let og intuitiv at bruge for alle. Wildix CLOUD gør hverdagen mere effektiv, og medarbejderne er ikke begrænsede i forhold til hvor de arbejder. Det er ikke vigtigt, om medarbejderen er på kontoret, på farten eller derhjemme, da alle medarbejdere til enhver tid kan se, om pågældende kollega er ledig, og det er hurtigt at viderestille et opkald.
Wildix CLOUD leverer den komplette funktionalitet til den digitale arbejdsplads og funktioner som IP-telefoni, skærmdeling, fildeling, video, chat, konferencer og virtuelle møderum. Alt sammen tilgængeligt og leveret igennem ét enkelt brugerinterface tilgængelig uanset om du er på kontoret, arbejder hjemme eller er på farten. Nemt og tilgængelig med ét enkelt interface, altid opdateret for virksomhedens medarbejder uanset hvor der arbejdes fra.
Wildix CLOUD er den perfekte løsning til understøttelse af den virtuelle arbejdsplads, fordi løsningen tilbyder et komplet sæt funktioner (chat, lydopkald, desktop-deling, videokonferencer, webinar-funktioner, bordtelefoner), samtidig med at de er enkle at bruge, kræver intet setup, da det hele er cloudbaseret. Bliv køreklar på rekordtid med Wildix CLOUD – Browser-Baseret Unified Communications og VoIP telefoniløsning.
Nem implementering – Med et dedikeret team klarer vi implementeringen af løsningen, sørger for at alting fungerer, og at medarbejderne bliver undervist, så I kan udnytte fordelene med det samme.
Fleksibel løsning – Løsningen ligger i skyen og holdes løbende opdateret. Derfor kan vi tilpasse den præcis til jeres behov, så omkostninger reduceres og I bliver mere effektive.
Ingen investeringer – Ingen overraskelser. Ingen investeringsudgifter og ingen anskaffelse af teknisk udstyr.
Wildix Cloud UC&C løsning sikrer den bedste brugeroplevelse ved at levere en enkelt og brugervenlig webgrænseflade, til at styre intern og ekstern kommunikation på tværs af flere kanaler, herunder:
For yderlige information se nedenstående Wildix links:
https://www.wildix.com/unified-communications
https://www.wildix.com/collaboration
https://www.wildix.com/webrtc-kite
https://www.wildix.com/mobile-apps
https://www.wildix.com/monitoring
https://www.wildix.com/licensing
VINCENTZ AS har implementeret dansk som et valgfrit sprog i Wildix Cloud.
Bliv klogere på Wildix CLOUD løsningens mange muligheder; se playliste med Wildix instruktionsvideoer her…
For virksomheder der har valgt en Microsoft Teams strategi, og ønsker også at anvende Teams som telefoniløsning, vil de fleste virksomheder hurtigt konkluderer, at Teams har meget begrænset mangler telefoni-enterprise-funktionalitet.
Med Wildix CLOUD er det også muligt at tilføre Microsoft Teams telefoni-enterprise-funktionalitet, der ikke leveres ‘out of the box’ fra Microsoft. Wildix add-on til Microsoft Teams er GRATIS med Wildix UC-Business brugerlicens, og giver brugerne mulighed for at ringe og modtage opkald, mens de bruger Teams. Wildix er kun i begyndelse af sin integrationsstrategi til Microsoft Teams. Indtil videre tilbydes Teams-brugere de grundlæggende Wildix-funktioner, såsom:
Wildix video demo – Integration with Microsoft Teams
Wildix plug-in til Microsoft Teams er supporteret på PC og MAC, og vil løbende blive beriget med Wildix-telefoni-funktionalitet, i takt med at Microsoft også åbner op for deres API overfor 3. parts leverandører.
SE OGSÅ… https://www.wildix.com/microsoft-teams/
Wildix er en international koncern med kontorer i Europa og USA, og en tilstedeværelse i 135 lande verden over. Wildix arbejder ikke med distributører, men leverer igennem et netværk af certificerede regionale partnere. Virksomhedens distributionsstrategi har vist sig at være en succes, og underbygges af en kontinuerlig vækst på >30% årligt. VINCENTZ AS har siden januar 2020, repræsenteret Wildix i Danmark, og er certificeret Wildix guldpartner.
Kontakt os gerne for yderligere informationer eller en løsningssnak, om fordele ved Wildix CLOUD og effektiv kommunikation på tværs af flere kanaler.